سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir
نگارش در تاريخ چهار شنبه 25 / 11 / 1389برچسب:, توسط علي فراهاني و مسعود راهزاني |

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، صبح روز شنبه 25 مهرماه در معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق خوبی برای محمدرضا گلزار بازیگر سینمای ایران رقم خورد.
بنا بر این گزارش، خبرنگار سینمایی فارس در تماسی كه با دست‌اندركاران روابط عمومی معاونت سینمایی و امور سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز «محمدرضا گلزار» بازیگر سینمای ایران داشت، این خبر توسط این دو منبع تأیید شد.
به گزارش فارس، در دیداری كه میان «جواد شمقدری» معاون امور سینمایی وزارت ارشاد و «محمدرضا گلزار» بازیگر سینمای ایران انجام شد، صحبت از شروع مجدد فعالیت‌های سینمایی این بازیگر به میان آمد.
در این دیدار كه در فضایی كاملاًَ دوستانه برگزار شد، مسائل مختلفی نظیر مشكلات صنفی بازیگران، ضعف فیلم‌نامه‌های موجود و شایعات و بلوتوث‌های مونتاژ شده‌ای كه دامن‌گیر بسیاری از هنرمندان می‌شود و بعضاً منجر به صادر شدن حكم منع فعالیت آنها می‌گردد، مورد بحث قرار گرفت و طرفین مذاكره نظرات‌شان را در این باره اظهار نمودند.
دیداری كه میان جواد شمقدری و محمدرضا گلزار برگزار شد، به نتیجه‌‌ای مثبت انجامید و خبرهایی امیدبخش برای جریان سینمایی كشور و اولین مژده معاونت سینمایی را درباره تداوم فعالیت این بازیگر در فیلم‌های سینمایی به همراه داشت.

محمدرضا گلزار


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

mehrzad
ساعت22:31---25 بهمن 1389
آرزو می‌كنم به اندازه كافی شادی داشته باشی تا خوش باشی، به اندازه كافی بكوشی تا قوی باشی، به اندازه كافی اندوه داشته باشی تا یك انسان باقی بمونی و به اندازه كافی امید تا خوشحال بمونی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.